DATA SCIENCE HOUSE
Doświadczenie potwierdzone licznymi nagrodami

THE POWER OF DATA

EFFIE AWARDS 2023
E-commerce & Shopper Marketing
GOLDEN ARROW 2023
Promocja sprzedaży B2C
GOLDEN ARROW 2023
E-commerce – Transformacja cyfrowa
LOYALTY HEROES 2023
The Best Loyalty Program in Retail
LOYALTY HEROES 2022
The best loyalty program in retail
LOYALTY HEROES 2022
The best data-driven loyalty
LOYALTY HEROES 2022
The best new/relaunched program
GOLDEN ARROW 2022
wyróżnienie Program lojalnościowy BtoC
Media&Marketing Polska 2022
Agencja Marketingu Zintegrowanego
KTR 2022
Złoty Miecz Real Time Communication
KTR 2022
Srebrny Miecz Copywriting
KREATURA 2022
Digital Social Media
KREATURA 2022
Kampania/projekt niskobudżetowy
EFFIE AWARDS 2021
Commerce
EFFIE AWARDS 2021
Retail/ Kanał sprzedaży
Media&Marketing Polska 2021
Sprawdzony partner
GOLDEN ARROW 2021
wyróżnienie Program lojalnościowy BtoC
GOLDEN ARROW 2021
Promocja sprzedaży BtoC
GOLDEN ARROW 2021
wyróżnienie Kampanie szyte na miarę – Kampania idealnie sprofilowana
GOLDEN ARROW 2021
Data science wyróżnienie
GOLDEN ARROW 2021
wyróżnienie Wyzwania marketera – Wzorowa współpraca marketer-agencja
GOLDEN ARROW 2021
Wyzwania marketera – long term strategy
EFFIE AWARDS 2020
Retail
MIXX AWARDS 2020
wyróżnienie Commerce
Media & Marketing Polska 2020
Ciągły Rozwój
GOLDEN ARROW 2020
wyróżnienie Personalizacja (Pre Purchase)
GOLDEN ARROW 2020
wyróżnienie Personalizacja (USM 2.0)
GOLDEN ARROW 2020
Data Science
Media&Marketing Polska 2019
Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku
GOLDEN ARROW 2019
wyróżnienie Program lojalnościowy BToC
EFFIE AWARDS 2019
Marketing & Business Solutions
EFFIE AWARDS 2019
Retail, Kanały sprzedaży
GOLDEN ARROW 2018
wyróżnienie Wysyłka bezpośrednia BToC
GOLDEN ARROW 2018
wyróżnienie Program lojalnościowy BToC
GOLDEN ARROW 2018
E-mail marketing
GOLDEN ARROW 2018
Grand Prix
EFFIE AWARDS 2018
Marketing & Business Solutions
EFFIE AWARDS 2018
Retail, kanały sprzedaży
EFFIE AWARDS 2018
Performance marketing, e-commerce
LOYALTY AWARDS 2018
The Best Design in Loyalty Programme/Activities
LOYALTY AWARDS 2018
The Best Loyalty Programme/Activities in Retail (B2C)
Media&Marketing Polska 2018
Najlepsza Agencja Specjalistyczna
Media&Marketing Polska 2017
Wschodząca gwiazda
GOLDEN ARROW 2017
wyróżnienie Digital marketing – e-mail marketing
GOLDEN ARROW 2017
wyróżnienie Program lojalnościowy BtoC
GOLDEN ARROW 2017
Program lojalnościowy BtoC
LOYALTY AWARDS 2017
The Best Loyalty Programme in retail
GOLDEN ARROW 2016
Program lojalnościowy BtoC 2017
GOLDEN ARROW 2016
Experiental marketing - field marketing
EFFIE AWARDS 2016
Technology & innovation
LOYALTY AWARDS 2016
Lider w budowaniu zaangażowania klienta
LOYALTY AWARDS 2016
The best communication of loyalty programme / activities
GOLDEN ARROW 2015
Program lojalnościowy BtoC
PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY STRATEGIA SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH AUDYT I OPTYMALIZCJA PROCESÓW MARKETINGOWYCH BUDOWA I OBSŁUGA SYSTEMÓW CRM BUDOWA I OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH MODELOWANIE SIECI DYSTRYBUCJI OPTYMALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH ZROZUMIENIE I INTERPRETACJA DANYCH PREDICTIVE MODELING ARTIFICIAL INTELLIGENCE MACHINE LEARNING MODELOWANIE CYKLU ŻYCIA KLIENTA PROGNOZOWANIE RUCHU W SKLEPACH PRAWDOPODOBIEŃSTWO ZAKUPU EVENT Marketing SOCIAL MEDIA – BUZZ/ePR BRANDED CONTENT WEB DESIGN – UX/UI/GUI KONCEPCJA TECHNOLOGICZNA BADANIA KONSUMENCKIE & CONSUMER RESEARCH STRATEGIA KOMUNIKACJI/MARKI MOŻLIWOŚĆ ŁĄCZENIA DANYCH Z CRM
I DANYCH KAMPANII REKLAMOWYCH
STRATEGIA MEDIOWA SEGMENTACJA eCOMMERCE PERFORMANCE WŁASNE DASHBORDY ANALITYCZNE BEZPOŚREDNIE WSPARCIE
SPRZEDAŻY

NASZE SPÓŁKI

Synergia marketingu
Witaj w miejscu, w którym starannie zebrane dane procentują skrojoną na miarę strategią rozwoju Twojej marki. Pozwól, że w toku market research pomożemy Ci odkryć jej potencjał, określić tożsamość, odświeżyć a nawet poddać ją ewolucji, tak by w toku kontrolowanych eksperymentów, wypozycjonować ją jako innowacyjną i zgodną z duchem czasów.
Wspólnie z nami zyskaj wgląd w życie swoich klientów. Zobacz, jak dane, które nam dostarczasz zamieniają się w precyzyjnie skrojone profile osobowe, dokładnie zbadane ścieżki zakupowe, a w końcu precyzyjne consumer insights, odzwierciedlające ich sposób myślenia, działania oraz intencje zakupowe.

Wiemy, że każda marka to unikalny zespół cech, wartości oraz składanych klientom obietnic. Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia w obszarze kreowania przekazu, doboru narzędzi oraz tworzenia identyfikacji wizualnej. Zyskaj kompleksową strategię komunikacyjną, która utrwali pozycję i ugruntuje sukces Twojej marki.

EKSPERCI w definiowaniu insightów konsumenckich.
Potrzeby i oczekiwania klientów badamy z wykorzystaniem obszernych baz danych oraz rozbudowanych systemów analiz.

Świadczymy usługi i przygotowujemy rekomendacje, dbając o stały wzrost satysfakcji odbiorców. Mierzymy wpływ naszych działań na zachowania konsumentów i dostarczamy wysokie ROI. Zawsze dbamy o prywatność i poufność danych naszych klientów.

Realizujemy zaawansowane programy lojalnościowe oraz inne działania dla największych marek na polskim rynku.

Rozwiązania budowane przez Data Science Logic pozwalają na wykorzystanie potencjału danych dla rozwoju Twojego biznesu.
Nie muszą Cię interesować zawiłości statystyki i machine learning.
Istotne są konkretne korzyści, jakie zaawansowana analityka może dać Twojemu biznesowi.

Przekonaj się, w jaki sposób Data Science Logic może pomóc Ci zyskać przewagę nad konkurencją.

BlueCloud Interactive to MULTIDYSCYPLINARNY ZESPÓŁ DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i data science.

Jednocześnie jesteśmy pasjonatami, którzy rozumieją wagę doświadczenia marki w rywalizacji o serce klienta.

Dążymy do tego, by reklama digitalowa była wartościowa i przyjazna przez odbiorców. Maksymalnie dostosowujemy przekaz do potrzeb klienta, wybierając najwłaściwszy moment na ścieżce zakupowej.

Wszystko dzięki zaawansowanemu łączeniu danych i ich wykorzystaniu w strategii komunikacji. Oto motor naszych działań.

Partnerując Loyalty Point, mamy dostęp do technologii i zaplecza analitycznego, które pozwala kreować nową jakość w planowaniu Mediów.